BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 5, 2012

Study oh Study....

TeKa TeKi's view

Pejam celik pejam celik dah masuk 2nd years 1st sem dah pun...dok kt sini rasa mcm cepat sgt jer masa berlalu...haish!!!mungkin sebab environment sme kot...mmber2 yg mereng,roomate yg baik...aman ja rasa...kadang2 rasa macam dok kat PENDANG tercinta pun ada gak...apa2 pun aku tetap merindui waktu study kt PTSB dlu...1 klas sekepala...dah x dpt dah cm g2 kt UTHM neh...anyways, aku tetap bersyukur diberi peluang untuk belajar di peringkat IJAZAH SARJANA MUDA neh...thanks!!!!

p/s : UTHM dekat ngan Mc'D...bley p mkn cornetto sundae slalu...haha...



1 comments:

bl0ss0m nurul said...

sibok!org update blog dy pon nk update..haha